Re: Czy grafika moze być problemem ???

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:41:40 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1rktvbt2o7g5z$.19uugrjs7rc3j.dlg@40tude.net...

> To jest to "słabe ogniwo" tego komputera, a konkretnie chipset Via na
> płycie, które to chipsety w owym czasie były kiepskie. Kup płytę na
> chipsecie i815 + ewentualnie tego Radeona (b. dobra karta, polecam,
> pójdzie chyba na każdej płycie z AGP) i odczujesz znaczącą poprawę.

Mialem kiedys jaka plyte AT/ATX na via i ogladalem filmy na celeronie 400,
potem
znowu mialem na via (chyba 694 czy jakos tak) z p3 933 i tez ogladalem.
Obciazenie
procesora przy ffdshow (chociaz nie pamietam ustawien) okolo 50%.

Raczej bym sprawdzil sterowniki, przyspieszanie sprzetowe grafiki,
przyspieszanie
directdraw, opcje nakladki i inne tego typu rzeczy. Ja uzywam 2003 i
wiekszosc
tych rzeczy jest domyslnie ustawiona na najnizsza wydajnosc ale zdarzalo sie
tez, ze
z powodu zlych sterownikow sie to ciagle przestawialo na Brak Przyspieszania
nie dalo sie wlasnie miedzy innymi ogladac filmow.