Dziwne zachowanie komputera(?)

Autor: Koszmar <koszmar_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 15:01:17 MET

Mam taki oto problem:

Po jakimś czasie pracy komputera (tylko czasami) zdarza się, że
NAGLE strasznie zwalnia on swoją prace do tego stopnia, że po
kliknięciu, np. na ikonę start trzeba czekać na pojawienie się menu
10 sek!! Co ciekawe w menadżerze zadań obciążenie procesora - 0%..
Ma się takie wrażenie jakby się wszystko zamroziło.. pomaga dopiero
restart po czym komputer działa normalnie...

Mam windowsa XP +sp1 .. przeskanowałem oczywiście system czym się da
i nic nie wykryło. Podejrzewam awarię sprzętu (?) Tylko w czym leży
problem??

Dodam, iż do tego magicznego zamrożenia dochodzi zarówno przy
normalnej pracy na komputerze typu: oprogramowanie biurowe, internet..
i podczas grania.. .. tak więc nie sądzę że chodzi o jakieś
przegrzanie . .aczkolwiek może się mylę.

Byłbym wdzięczny za wszelkiego rodzaju sugestie. Niby znam się na
komputerach, ale czasem po prostu zaskakują. :):P