Re: myszka logitecha vx revolution - pomozcie

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 23:07:15 MET

e.v.e@wp.pl wrote:
> kupilam myszke Logitech VX Revolution - wariant do notebookow.
> myszka podczas uzywania co jakis czas przestaje reagowac, wszystko się
> zacina
> na jakies dwie, trzy sekundy. potem dziala normalnie. co robic zeby
> bylo ok?
> (zainstalowalam software, myszka lezy zwykle w odleglosci jakis 30cm od
> komputera)
> z gory dziekuje.

Swego czasu testowałem bezprzewodową myszke i klawiature... tracera.
Badziew straszny, w każdym razie problem jaki przypadkiem zauważyłem, to
nieprawidłowe działanie myszki w połączeniu z programem integrującym
Skype z bramką B2K (umożliwiającą korzystanie ze skype przez telefon).

Podobny objaw *nie występował* na tym samym sprzęcie przy bezprzewodowej
myszce Microsoftu (z odbiornikiem na USB) oraz Logitechu na bluetooth

Także moja sugestia (nie mam pod ręką super hiper myszek logitecha), to
dla testów powyłączać wszelkie zbędne oprogramowanie (tray), sterowniki
itp. Może któryś z nich.

pozdrawiam.

BTW. Jeżeli myszke kupiłaś w sklepie internetowym, do 10 dni możesz ją
zwrócić bez podania powodu. Płacisz jedynie za przesyłkę

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/