Re: wyjscie SCSI jak LPT

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 22:52:37 MET

"J.M.Oizo" napisał:

> Modernizuje znajomej komputer.
> I jest w nim karta ISA SCSI - wyjscie na zewnatrz pod postacia złacza
> takiego LPT.

Jakiego LPT? takiego jak wyjście LPT z komputera (DB25) czy jak wejście LPT
w drukarce (tylko trochę większe)?

> Czy mozna kupic takie cos tylko ze na PCI???

Wątpię, ale możesz spróbować to obejść kupując kartę SCSI z wewnętrznym
wyjściem szpilkowym dla narrow SCSI (np. Adaptec 2940U) i podłączając taśmę
50-żyłową z zaciśniętym z drugiej strony gniazdem - w Twoim przypadku zdaje
się Amphenol-50. Tylko musiałbyś znaleźć odpowiedniego śledzia...

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)