Re: wyjscie SCSI jak LPT

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 20:36:16 MET

Możesz kupić praktycznie dowolną kartę SCSI np. popularną Adaptec AHA-2940
http://allegro.pl/item154214553_kontroler_adaptec_aha_2940.html
http://allegro.pl/item154773273_kontroler_adaptec_aha_2940_u_w_b_faktura_vat.html

Zwróć uwagę, że obie karty różnią się między sobą złączem na zewnątrz,
jedna ma 50-pinowe, druga 68-pinowe. Proponuję znaleźć najpierw kabel
SCSI zakończony z jednej strony złączem pasującym do skanera, a z
drugiej strony do karty - ja sam zapłaciłem za kabel więcej niż za kartę.
W systemie operacyjnym instalujesz sterownik obsługujący kartę, a potem
drivery do skanera. Będzie działać.

g.