Re: Wbudowana karta sieciowa zrywa polaczenie;

Autor: Michał Bień <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 20:42:36 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Tak teraz patrzę, że to Marvell. A ta firma nie potrafi pisać
> sterowników, choć akurat ich gigabitowe interfejsy sieciowe
> nie mają złej opinii chyba (w przeciwieństwie do scalaków
> 802.11g, które są fatalne).

        Nic tylko się zgodzić - Marvelle bezprzewodowe potrafią
gubić link "bo tak" - trzeba trzymać się od tego badziewia jak
najdalej. Co gorsza Marvell uważa specyfikację swoich chipsetów
za sprawę super tajną, tak że nawet kto inny nie może do tego
napisać porządnych sterowników. Co mnie najbradziej dziwi, to
że MIT i fundacja OLPC wybrała chipset 802.11g Marvella właśnie
do tych tanich laptopów (pewnie producent zgodził dostarczyć je
półdarmo), a jak wiadomo w związku z założoną ceną z systemami
MS to ma nie mieć nic wspólnego - ja nie wiem jak będą pisane
sterowniki - kolejny zapluskwiony i niewolny kawałek
binariów czy co?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl