Re: mp3 ipod nano?

Autor: ttttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 13:20:09 MET

Mich@l wrote:

> Słuchawki "do iPoda" które sprzedają na Allegro to najczęściej zwykłe
> podróby. Miałem wątpliwą przyjemność podłączenia takiego czegoś do
> iPoda - totalne nieporozumienie, faktycznie warte nie więcej niż 10
> zł. Natomiast applowskie słuchawki dołączane do zestawu biją na głowę
> Sennheisery MX300 (te akurat posiadam od jakichś 3 lat i mam okazję
> porównać, czy inne też to nie wiem, ale sądzę że sytuacja jest
> analogiczna).

Mialem oryginalne sluchawki, ktore sa dolaczane do iPod-a i sa warte
najwyzej 2,99, nie jest to tylko moja opinia, znajomy, ktory na codzien
zajmuje sie muzyka podzielil moje zdanie, pierwsze wrazenie po zmianie
sluchawek to, ze dzwiek staje sie o niebo bardziej przejrzysty, a nie brzmi
jakby przechodzil przez jakis material..

--
/tttttt