Re: Panel Medion 4011 i płyta MSI 7015 (medion)

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 22:34:28 MET

J.M.Oizo napisał(a):
> Działa mi wszystko poza czytnikiem kart - komputer wykrywa go jako
> nieznane urzadzenie - pomimo wgrania sterownikow.
> Moze komus udało sie ten pane odpalic i zeby ten czytnik działał.
Ha!
bo to trzeba docenic poczucie humoru ludzi z mediona... Zauwaz ze w
wtyczkach USB do plyty glownej jest zamieniony zielony z bialym
kabelkiem :)
Sam sie zastanawialem dlaczego mam 10 paneli, wszystko "fizycznie"
pasuje a nie dziala i znalazlem... Teraz juz dzialaja, ale niestety nie
usb2.0 - z dobra karta SD niestety ledwo rowno 1MB/s