Re: jakie sa obecnie najszybsze nagrywarki dvd

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 20:37:52 MET

http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do:http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050204&categoryId=050204&parentId=05&modelCodeDisplay=GSA-H12L&unit=NOTHING&model=Select+a+model#
> - nie została odnaleziona.

W tej chwili nie mogę, bo:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
 While trying to retrieve the URL: http://www.lge.pl/
 The following error was encountered:
 Connection Failed
 The system returned:
    (113) No route to host

Pewnie to przez ich problemy, bo testowałem ten link u siebie przed
wysłaniem i działał.

> Co do metody zapisu - nie wiem o co Ci chodzi?
> Przecież pisałem o (zone - zależy od producenta) CAV, a potem
> poprawiasz, że większość nagrywa właśnie w CAV.

ZTCW nie ma czegoś takiego jak Zone CAV. Miałeś zapewne na myśli ZCLV,
jednak zauważ, że nagrywarki przy "tych szybkościach" nie nagrywają w
ZCLV, tylko w (P)CAV.

Przy czym IMHO lepiej nagrać płytę 16x PCAV, niż 8x ZCLV. Nawet
nagrywanie 16x CAV jest wyraźnie szybsze.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur