nowy dysk-nowe problemy

Autor: maciejka <klub44_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 18:12:25 MET

witam.
Wsadzilem dzisiaj nowy drugi dysk do kompa Seagate Barracuda 7200.10
320GB SATA2 16MB (pierwszy jest taki sam) i mam niezle jaja ze
skonfigurowaniem go do pracy. Ustawilem mu w narzedzaich sysytemowych
litere dysku i przy probie formatowania (NTFS) zawiesza mi calego kompa
na 60%, quck format przebiega bez problemu, ale po takim formatowaniu,
wchodze do partition magic 8 i nie moge przeprowadzic zadnych operacji
na dysku; wyskakuje komunikat, ze na dysku jest jedna albo wiecej
partycji, ktore nie moga byc przemieszczone. A i kolor calego dysku w
PM8 jest zolty, co w legendzie jest opisane jako format "inny". W
systemowym computer management dysk jest okreslony jako layout:simple,
type:dynamic, Dick check nie pokazuje zadnych bledow.
Jest jakas sznsa na "zmuszenie" go do naormalnego zachowania, czy
odeslac go spowrotem?
pozdrawiam