micro ATX?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 12:44:31 MET

hej
Moda na micro ATX spowodowala ze wiekszosc plyt ma ten format. Niestety
skutkuje to kastracja z dosyc waznych elementow jak gniazda RS czy sloty PCI
Szukam np plyty ze zintegrowana grafika na AM2 i wyjsciem TV-OUT -
jedyna jaka znalazlem, to Asus M2NPV-VM, niestety posiada tylko 2 sloty
PCI, a ja mam 3 karty (sblive, skystar2 i tuner analogowy)
Czy jest szansa na pojawienie sie wiekszych plyt, czy raczej micro ATX
zostanie standardem?

Drugie pytania to obudowa.
Wchodze np w
http://sklep.proline.pl/shop.php?g=Obudowy+i+zasilacze
i nie widze aby byly obudowy micro ATX. Czy takie obudowy (szczerze
pisze ze w sklepie nie bylem pomacac) sa duzo mniejsze? Czy przyjmuja
standardowe zasilacze (mam fortrona ktory maly nie jest)?

Marx