Re: Wymiana grafiki, CPU i restart kompa

Autor: Slay <sylpac/D/E/L/E/T/E/_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 11:19:39 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Slay napisał(a):
>> Procesor chodzi na 1000MHz (temp. 42C)
>
> Na FSB 133 MHz czy 100 MHz?

No właśnie, bo na stronie Gigabyta było napisane ze ten CPU może
współpracować z ta płyta i tym się zasugerowałem, ale się potem okazało,
że może ale przy FSB 100Mhzx10 czyli FSB 200MHz a nie 266:-(
Niestety na wiecęj niemoge bo reszta sprzętu nie wyrabia, PCI, AGP.

> Możliwe. Napisz jaki tam jest zasilacz.
>
> Przy takiej szerokiej modernizacji przyczyna może jednak
> leżeć w wielu innych miejscach. Płyta może nie lubić proce-
> sora. Pamięć może być sieknięta. Modułów pamięci może być za
> dużo (lub źle skonfigurowane)...

Nie pamiętam jaki zasilacz, ale chyba 250W
Pamięć jest OK i chodzi na 133MHz