Re: Czy UPS jest sprzętem komputerowym?

Autor: Krystyna <kalifek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 09:05:49 MET

Użytkownik "gutek" <pleszkun_22@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1168555105.364882.200790@77g2000hsv.googlegroups.com...
Mam problem, muszę przekonać swoich przełożonych, że UPS jest
również sprzętem komputerowym.

Raczej będziesz tu miał problem. UPS nie należy do osprzętu komputerowego
np. wg urzędu skarbowego. I tak też jest księgowany... jako sprzęt biurowy.
Powód? Do jego pracy nie jest niezbędny komputer. Taka jest interpretacjai
tu sie nic nie zmieni. Ten sam problem jest z kombajnami -
drukarka-skaner-ksero.... Zresztą możesz UPS używać do różnych celów, nie
tylko do komputera czy monitora i na tym się opierają. A szukać o tym to
możesz na Google, widziałam tam te wyjasnienia.

Pozdrawiam
Krytyna