Wiatrak chodzi non stop :(

Autor: Adam <testxxx_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 07:31:09 MET

Szału już dostaję. Mam nowego notebooka Toshiby z Celeronem M 410 w
technologii 65 nm i wiatrak chodzi non stop. Co prawda na niskich obrotach,
ale non stop. Wkurza mnie to, zwlaszcza w nocy. Wiem, wiem - ostrzegaliscie
przed Celeronami. Ale wydaje mi sie to nienormalne, bo wiatrak chodzi nawet
wtedy gdy temperatura procesora wynosi 46 stopni. Inni pisza, ze w ich
notebookach wiatraki wlaczaja sie dopiero przy 60, wiec o co chodzi? Mam
wgrany najnowszy BIOS, ale nic to nie pomoglo. Nie znam zadnego programu,
ktory pozwalalby regulowac prace wentylatora akurat na Toshibach. Większość
aplikacji, które próbowałem, nie działało.

Przy okazji może wypowiedzą się inni posiadacze Toshib, do jakiej
temperatury CPU komputer pracuje im w ogóle bez wiatraka?