Re: nieeksplorowalny dysk

Autor: Janusz <j709_at_stawki.sm.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 00:06:24 MET

Użytkownik "Leszek K" <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:wr38kheti6n9.1ewis4ji0nnhz$.dlg@40tude.net...
| Dnia Thu, 11 Jan 2007 03:48:30 +0100, ... W PM widzisz partycje czy tylko
dysk? Przypisane literki? Nie
| jest przypadkiem ukryta? Co pokazuje windowsowy menadżer dysków?...

PM pokazuje i dyski i partycje. Faktycznie jeden z dwóch zewnętrznych dysków
był bez literki. Dodałem, z listy podpowiadanej przez PM. I stała się
jasność: oba zewnętrzne są w windosowym eksploratorze oraz w Total
Commanderze, więc mogę zapisane tam pliki otwierać, kopiować itd.
Stokrotne dzięki - za tę wskazówkę. Inne rozgryzam, bo to dla mnie terra
incognita.
A mam coś pomieszane. Bo nie jest chyba poprawne, że w BIOS-ie widać coś
takiego:
Primary IDE Master non detected
Primary IDE Slave non detected
Secondary IDE Master Lite On LTR52....
Secondary IDE Slaver Lite On DVDRW LDW...
Third IDE Master ST3120026AS
Third IDE Slave ST3120827AS
Przy otwieraniu coś się pojawia o "non attached" i o "BIOS non instaled"
(spróbuję to dokładnie sprawdzić).
Pozwolę sobie męczyć Panów prośbami o dalsze wskazówki i ew. odesłanie do
czegoś pisanego (ale na poziomie Komputer Świata).
Pozdrawiam
Janusz