Tuner TV, obraz 4:3 i monitor 16:10

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 20:19:28 MET

Zastanawiam się nad kupnem Eizo S2110W i tak sobie pomyslałem, że będzie
problem z oglądaniem TV na nim za pomoca mojego WinFasta TV 2000 Expert.
Chodzi mi o to, że oprogramowanie tego tunera ma tylko dwie opcje w kwestii
formatu brazu: force to 4:3 i force to 16:9, problem w tym że nasze kochane
stacje nadają bardzo często obraz 4:3 z wstawionym obrazem 16:9 - czarne
pasy na górze i na dole. Telewizory panoramiczne wycinaja te pasy i mamy
obraz pseudo 16:9 a w karcie TV (mojej) takich opcji niestety nie ma. Jak
sobie z tym poradzić? Może są inne, nowe karty TV (równie dobre, lub lepsze
od mojej), które posiadają już odpowiednie opcji w obliczu coraz
modniejszych monitorów panoramicznych?
Pytanie do uzytkowników S2110W - pojawia się w nim inputlag?

--
Mariusz