Re: [nForce 570] Dylemat pomiedzy Asus a Gigabyte

Autor: Wojtek H. <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 19:16:04 MET

Użytkownik "Andre NH" napisał w wiadomości
> Witam. Jestem na kupnie plyty z cipsetem nForce 570. Mam na uwadze dwóch
> producentów: Gigabyte oraz Asus.
> Jako, że Gigabyte nie posiada w swej ofercie wersji z nForce 570 w trybie
> Ultra a Asus w swojej oferowanej nie ma złącza FireWire IEEE 1394, jestem
> zmuszony wybrać plyte z trybem SLI.
> Modele poszczególnych producentów płyt to:
> Gigabyte GA-M57SLI-S4 (nForce 570)
> Asus Asus M2N-SLI Deluxe (nForce 570) Którą wybrać? Asus ma lepsze
> wyposażenie lecz nie małem jeszcze z nim doświadczenia. Czekam na opinie.
> Andre NH

Chcesz złożyć platformę niedrogą ale stabilną, bez radykalnego o/c to
wybierz Gigabyte.
Mam sentyment do tych płyt i cenie sobię markę. Nie są niestety one dobre do
o/c, co nie znaczy że jest to na tych płytach niemożliwe.

Jeżeli komp ma być mocno modyfikowany i podkręcany, to weź Asusa. Kupisz
płytę świetnie wykonaną, o duzych możliwościach i stabilności.