Asus F2HF-5A008

Autor: Dariusz Karbowy <dkarbowy_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 18:29:06 MET

Witam!
    Planuję zakup laptopa, przeglądając oferty natrafiłem na super sprzet,
po super cenie: Asus F2HF-5A008. Co sądzicie o tym notebooku?
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=35149 . Można go kupić już za 2400
zł, wiec jest całkiem niedrogi. Proszę Was o rozwianie moich wątpliwości,
gdyż każda strona jaką przeglądam podaje inne informacje. Mianowicie: czy
ten laptop ma wyjście na słuchawki / zewnętrzne głośniki, oraz czy ma ekran
panoramiczny. Co do ekranu na zdjęciach widać, że to panorama, ale w opisach
nie ma wzmianki. Laptop potrzebny mi jest jedynie do niezbyt ciężkich zadań:
filmy, Internet, muzyka, praca. Nie liczy się też czas trzymania na baterii,
ponieważ mobilność liczy się dla mnie tylko w aspekcie przenoszenia, nie
korzystania w ruchu. Zależy mi też na wyjściu TV, a ten laptop takie
posiada.
Co sądzicie o tym sprzęcie?

Pozdrawiam;
Dariusz Karbowy