Re: tania karta VIVO

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 18:09:57 MET

> do Visty ta karta sie nie nadaje, a nowsze sterowniki pod XP nic nie
> poprawia wiec jaki sens je instalowac?
>
> Marx

Vista mnie nie interesuje - wogole - nie mam
najmniejszej ochoty wydawac kasy na nowa winde
"stare" XP mi wystarczy ale jak wspomnialem
czasem lubie zgrac w strategie, zadko bo zadko
ale chcialbym moc docenic grafike chodzby
age of empires3
a co do sterownikow, ok argument chybiony
moglbym uzywac tych co mam

pozdrawiam