Re: mp3 ipod nano?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:47:53 MET

ttttttt wrote:
> jasne jasne, za to oryginalne sluchawki od iPod-a sa zajebiste,
> zawsze sie znajdzie jakis naiwniak co je kupi za 70 zl na allegro,
> byle byly bialy bo to taki lans.. haha

Tak się składa, że mam bezpośrednie porównanie MX-350 ze słuchawkami od
iPoda (Shuffle). I te ostatnie grają bez porównania lepiej; generują
przejrzysty, mocny dźwięk z "na ucho" bardzo liniowym pasmem.

PS. Nie mam iPoda ani żadnego innego produktu Apple (z wyjątkiem zabytkowego
Newtona, bodajże pierwszego palmtopa w historii).

k,