Re: Atramentowka A3 do AutoCada?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:42:25 MET

W dniu 2007-01-11 16:01, Michal AKA Miki napisał(a):

> Generalnie jest target: 2000zl netto, format A3 i drukowanie w programie
> AutoCad. Ilosc drukow stosunkowo niewielka - do 1000str/miesiac.
> Target firmowy to niskie koszty utrzymania (w tym ew. serwisu) oraz sensowny
> serwis na terenie Polski

U mnie w pracy na stanowiskach cadowskich (Inventor) używają Epsonów
1160. Co prawda wydruków jest mniej niż 1000/miesiąc, ale drukarki
sprawują się świetnie - niezawodne, dość ekonomiczne (używamy tylko
oryginalnych kartridży, ale te modele bardzo dobrze znoszą też
zamienniki), jakość jak najbardziej do zaakceptowania. Tyle tylko że
może być problem z zakupem nowych, zdaje się że już wyszły z produkcji,
choć mogę się mylić.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl