Płyty główne Intel

Autor: kal800 <kal800.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:35:37 MET

Witam,

Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat płyt głównych Intela. Interesują mnie
modele z chipsetem P965 albo 975x. Zastosowanie: system montażu wideo
nieliniowego, zastosowanie profesjonalne. Interesuje mnie przede wszystkim
stabilność oraz zgodność sprzętu. Z tego co pamiętam na płytach intela zawsze
to było osiągnięte kosztem wydajności... Jak jest w tej chwili?

pozdrawiam
K800

PS
Proszę tylko o nie zamieszczanie postów typu - "Kup AMD"