Re: artefakty

Autor: Slawek G <Slawekgl_at_nixspam.arcor.de>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:33:48 MET

KILu schrieb:

> Więc to pewnie jakiś wypadek przy pracy. Skok napięcia, jakieś silne
> zakłócenie EM... coś wpłynęło na zawartość cache'u.
>
> k,

Wyglada na to, ze faktycznie to byl tylko wypadek przy pracy. Testuje
juz pare godzin nowy monitor i mimo meczenia grafiki nie ma zadnych
problemow :)
Przy okazji offtopicznie chcialem sie pochwalic. Po dlugich
poszukiwaniach, przeczytaniu tysiecy recenzji i opini uzytkownikow
kupilem Fujitsu Siemensa p20-2 i jestem zachwycony. Filmy i gry nie sa
zadnym problemem, wspaniale kolory przy obrobce zdjec. I ogromna
powierzchnia robocza. Polecam z czystym sumieniem kazdemu, kto szuka
czegos tej wielkosci.

pozdrawiam
Slawek G