Laptop Compaq Evo610 - bios problem

Autor: ZbychuM <zbychu.majorek_at_zero.net.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 15:31:02 MET

Witam

problem sie zaczal jak kiedys probowalem sklonowac dane z uszkodzonego
dysku ibm na dysk evo, operacja nie udala sie, po czym okazalo sie iz
nie mozna wystartowac evo z jego dysku. Support HP, dlugo nie wiedzial
co z tym poczac na koniec poradzili ze pomimo ze mam najnowsza wersje
biosu "updatnac" go na ta sama wersje. Wynik? Komp teraz juz w ogole nie
startuje swieca swiatlem ciaglym diody (serwis umywa rece mam przyslac
do serwisu (oczywiscie zaplacic))....

Ktos ma pomysl?

Pozdrawiam
ZbychuM