pomocy!!!!

Autor: Lucky <lukasz_wilanowski_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 14:55:56 MET

Witam wszystkich, nie wiem czy dobrą grupę wybrałem jeśli nie to wybaczcie.

Mam dziwiny problem z kompem. Zainstalowałem od nowa cały system i po 1 dniu
normalnego działania teraz nie mogę otwierać żadnych stron internetowych
https i ssl. Internet normalnie działa tylko takie strony się nie otwierają.
Nawet nie ma żadnego komunikatu czemu po prosu IE nie reaguje. Mam WinXp Pro
+ SP2 i kombinowałem już na wiele sposobów problem rozwiązać i nie przynoszą
rezultatu. Robiłes juz nawet zgodnie z tym:
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.windowsxp/browse_thread/thread/a29a4f50da20f37f/7ecb1bddd7f3c7b0%237ecb1bddd7f3c7b0
ale tez nie pomaga.

Nie wiem co robić. czy ktos ma jakas propozycje??

z gory dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam