problem drukarka panasonic p1150

Autor: <hans1981_at_interia.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 11:03:46 MET

Witam Wszystkich :)

Potrzebuje pomocy !!!! Posiadam drukarke igłową panasonica
udostępnioną w sieci. Wszytko jest oki gdyby nie fakt ze drukarka
wypuszcza pusta strone po zakonczeniu wydruku, dotyczy to tylko jednego
komputera z win xp home pracujacego w sieci . Z tego co wiem nalezy
podmienić plik ze sterownikami do drukarki na tym jednym kompie, ale
nie wiem gdzie on jest, jak sie nazywa i na jaki nalezy go
wymienic???????
Pomóżcie bo lasów zabraknie na papier który sie marnuje!!!!!!!!!