Re: ECS K7VTA3 i nowy dysk...

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 09:48:19 MET

> Padł Maxtor 40GB (mechanika i bad blocki) na ATA133 podłączony do płytki
> ECS
> K7VTA3. Chce sobie kupić 160GB Samsunga (konkretnie spodobał mi się model
> SP1654N).Czy mam się spodziewać, że płyta mi go nie zobaczy w całości?
> Trochę
> mam obawy przed update biosu, bo z ECS ponoć różnie bywało i chciałbym
> tego
> uniknąć.

Na K7VTA3 rev.3.0 (a moze to bylo rev 3.1?) uzywalem 160 GB Samsunga i nie
bylo problemow.
(Bios takze udalo sie zupdateowac bezproblemowo - ale chyba akcja byla ze
wzgledu na nierozpoznawanie, ktoregos z szybszych prockow. Zreszta
updateowalem bios w kilku roznych plytach ecs i zawsze z powodzeniem. )

::f::