Re: Obniżenie napięcia na zasilaczu

Autor: beny_hill <beny_hill_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 23:39:07 MET

Michal <nospamplease@o2.pl> napisał(a):

> juz wiem. obaj dalismy ciala z tym zakupem. Zasilacz jest przeznaczony do
> procesorow, ktore sa zasilane napieciem 12V a nie 5V jak np. w moim
> przypadku. Ponoc nowsze procki tak maja. Jak sie myle to prosze mnie
> poprawic

 Nie mylisz się, wyglada na to że rzeczywiście używasz nowszego typu zasilacza
 o głównej linii 12V, do zasilania płyty która współpracowała by z zasilaczem
 o głównej linii 5V.
 Ale nie róbcie tragedii, takie napięcie, 12,6-13V niczym specjalnym w tym
obszarze działania nie grozi, to nie jest aż taka apteka !!