Re: do internetu i w miare mobilnie

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 22:31:16 MET

On Wed, 10 Jan 2007 22:22:21 +0100, "swiatowid"
<cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl> wrote:

>stwierdziłem , że najwięcej pożytku miałbym z niewielkiego urządzenia
>mobilnego umożliwiajacego przegladanie stron, odbior poczty, no może jakies
>opcje multimedialne.
>Gdyby nie małe lcd, to dobry byłby palmtop, z kolei notebook jest nieco za
>mało mobilny (w sensie dżwigania 2-3 kg) Jest coś pośredniego ?

jak uzbroisz sie w cierpliwosc to na gwazdke mikolaj moze ci iphona
applowskiego przyniesie. jak dla mnie revela, tyle ze odrobine za
bardzo chlopaki z yahoo, googla, cingular i applea sie skumali ze
soba.

juz obecnie choc znacznie wieksze i bez telefonu ale dostepne:
SONY VGN-UX280P VAIO
HANBIT AMERICA Pepper Pad 3 Web Computer
Samsung Ultra Mobile PC
<rs>