Re: Vcore

Autor: Wojtek H. <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 22:14:12 MET

Użytkownik napisał w wiadomości
> Wojtek H. <wojciech.hauschild@gmail.com> napisał(a):
> Jaka płyta główna?
> Asus A7V600-X

Mój Gigabyte po włożeniu Bartona 2500+ samoczynnie ustawił 1.75V
Bez względu czy jest procek podkręcany czy nie.
Natomiast bardzo grzeje mi się chipset i to jest w moim przypadku powód
identycznych zwisów jak pisałeś

> Po 15 minutach BurnInTest temperatura skoczyla do 44 stopni i tak sie
> utrzymywala. Nie bylo zadnych zwiechow lub bledow.

Rzuć mu na godzinkę Prime95 i test z maksymalną temperaturą i wtedy zobacz.

> Radiator wyczyscilem ale paste musze dopiero kupic. BTW: Jaka jest teraz
> polecana ?

Arctic Silver 5, Zalman Thermal Grease.
Sam używam Arctic Ceramique. Przyzwoita, ale są lepsze :)