Re: Geo-PC Uran Play (CD Action)

Autor: Tomasz Czechowski <tczesio_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 20:27:34 MET

Dnia 10 Jan 2007 10:46:31 -0800, krzysiek9394 napisał(a):

> Czy komputer Geo-PC Uran Play (CD Action) jest dobry? Czy warto go
> kupić? Gdzie kupić go najtaniej?

Komputery Geo-PC to zdaje się marka Komputronika. Więc oni powinni oferować
chyba najlepszą cenę. I chyba tylko oni.
Masz go tu:
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=35611

Co do komputronika, to mam na ich temat raczej kiepskie zdanie.
Mojego komputera nie potrafili złożyć, jak należy. Przepływ powietrza był
kiepski (dzięki Grupowiczom sam poprawiłem go, jak należy) Klawiatura,
którą dołączyli nie działała. Dodali jakieś gry, ale nie dali do nich
numerów seryjnych. Tuner telewizyjny tak mi wmontowali, że naciskał na
kondensatory na płycie głównej.

Szef IT u mnie w pracy też ma niemiłe doświadczenia z tą firmą, a kiedyś
czytałem (chyba nawet tutaj), że Grupowicz kupił w Komputroniku zestaw, w
którym "zapomnieli" podłączyć HDD.

Nie wiem, czy model, o który Ci chodzi NA PEWNO ma wiatrak w obudowie. Mój
(PC Venus Alfa) akurat firmowo nie miał...
Nie wiem, czy zasilacz nie za słaby. W końcu to tylko 350W (?).
Mało RAMu. "512 MB DDR2 667MHz (2 szt.)", czyli chyba 2 X 256 MB. Masz
wprawdzie 2 wolne gniazda, ale raczej należy je od razu wykorzystać.
Mały dysk. 80 GB to mało i drogo (za 1 GB). Różnica w cenie 80 a 160 GB to
jakieś 60 złotych.

Pozdrawiam
tczesio