Zawieszanie się komputera

Autor: <eric_forman_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 19:58:17 MET

Czolem! Jestem swiezakiem tutaj i wydaje mi sie ze dla starych
wyjadaczy rozwiazanie mojego problemu to nie bedzie nic nadzywczajnego!

Juz opisuje moj problem... Jezeli mam jakis program ustawiony tak zeby
zalaczal sie przy starcie windowsa obojetne co czy jest to gg, nero,
skrot do drukarki, obojetne, (mam xp, oryginalny jezeli to cos
zmienia...?) system uruchamia sie i komputer juz jest zawieszony.
Pozniej musze wylogowac sie i ponownie zalogowac i wszystko jest ok.
Ktos moze pomoc? Moze to jakis defekt techniczy?