Re: Czym sie rozni Audigy 2 od Audigy 2 ZS ?

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 19:35:55 MET

To był 10 styczeń (prawdopodobnie środa), gdy o godz. 18:56 *Tod*
napisał(a):

> Mam dylemat i nie bardzo moge znalesc odpowiedzi... Czym jakosciowo (chodzi
> o dzwiek i specyfikacje techniczna) rozni sie Sound Blaster Audigy 2 albo
> Audigy 2 ZS ... Chodzi konkretnie o model jednego to SB0240 a drugiego to
> SB0350...
> Jakie sa konkretne roznice ? I czy slyszalne ? ktora karte lepiej kupic do
> muzyki/filmow ?

Do muzyki i filmów wystarczy Ci Audigy 2 (nie wiem jaka jest różnica w
cenie). Wersja 2 ZS jest ZTCP lepszą kartą tylko w przypadku używania jej
jako domowe studio nagrań (za pomocą np. Cubase), czyli dla muzyków
podłączających instrumenty do kompa itp., ze względu na bardzo niskie
opóźnienia.

--
To ja, Krasnal...