Re: Czy taki komputer pojdzie na 200Watt

Autor: Norbert <hate_at_spam.com>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 16:55:16 MET

> Jasne. Niech wlozy od razu 150 W, bo w 90% przypadkow tej mocy nie
> przekroczy, a te 10% zasilacz przedtrzyma do momentu w kotrym nie zrobi
> ciecho BUM.

Mowimy o 150 czy 200? Mowimy o prawdopodobnie dobrym zasilaczu 200 W. U mnie
byl 200W zasilacz AT Cedegena i uwazam ze chodzil lepiej od 300 W ModeComa
ktorego mi wlozyli do nowego kompa i ktorego szybko zmienilem na 450 W
Chiefteca. Nie badzmy onanistami sprzetowymi. Bum nie bedzie bo niby
dlaczego?