Re: Wybór tunera

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 16:26:23 MET

> Mam SkyStara 2 i uzpełniego o DVB-T bardzo by poprawiło funkcjonalność
> TV w moim kompie i już zaczynałem czegoś szukać kiedy okazało się, że
> DVB-S2 zaczyna robić się popularne. Już teraz Premiere i n, niedługo
> inne platformy i FTA. Nie szukałeś może hybryd z DVB-S2?

Od Hauppauge ma pojawić się model HVR-4000, różnica pomiędzy 3000 jest
jedynie w tunerze satelitarnym- 4000 ma już DVB-S2, ale jego cena bedzie
zaporowa. W Niemczech 170 euro co da jakieś 700zł w Polsce. Aż tyle to nie
jestem w stanie na tuner wydać- za 700zł do dorwe dwurdzeniowego AMD na
socket 939.
Pozdrawiam