Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 16:03:49 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eo2uks$kme$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> hehe, nie o to mi chodziło. :P Żałowałeś dopłacić 5zł i mieć w sklepie w
> mieście. Wiedziałeś, że ten wiatrak jest delikatny. Oszczędny płaci 2x. :)

Szukalem we wszystkich sklepach w moim miescie. Tu malo kto jeszcze pamieta,
ze
w ogole bylo cos takiego jak S478 ! Znalazlem kilka sztuk ale mi za cholere
nie
pasowaly.

Moze mi polec jakis lepszy ? Juz prawie nie ma wentylatorow na ten socket !
Przejrzalem wszystkie po 100 razy. Przeanalizowalem wszystkie za i przeciw i
wyszlo,
ze innej mozliwosci nie ma.

Wiec mi nie gadaj glupot, ze zalowalem 5 zl. A 40 zl ktore zaplacilem to
wcale nie tak malo.
Spodziewalbym sie, ze wentylator za 10 czy 15 zl moze sie od razu rozpasc
ale ten Arctic
moglby jednak nie byc tak skrajnie tandetnie wykonany zwlaszcza, ze to
najbardziej
podstawowy wentylator aluminiowy bez zadnych udziwnien.