Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 14:18:52 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:eo2og3$ejt$1@inews.gazeta.pl...

> Wygląda że sam sobie topołamałeś wyjmując z pudełka ;-)

Watpie. Piszac "pudelko jest ciasne" nie mialem na mysli, ze wentylator
trzeba
z niego wyrywac na sile. Po prostu jest precyzyjnie dopasowane tak, ze nie
chroni
przed zadnymi urazami mechanicznymi z zewnatrz.

A zreszta co ja sie bede tlumaczyl. Przyszlo polamane i tyle. Mnie tez
ostrzegali i
niestety kupilem ale moze nastepni juz beda madrzejsi i firma zostanie
zmuszona
do poprawiania tych niedorobek. Dobra.. sam w to nie wierze.