Re: gdzie taka informacja?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 14:09:03 MET

** Jacek Maciejewski wrote:

> Nie. Ale pamietaj że kabelek łaczący obie karty sieciowe ma być
> "skrzyżowany". Info JTZ znajdziesz u wujka Googla :)

Właśnie ostatnio niekoniecznie, dawno nie widziałem karty z portami co
nie potrafią przeprowadzić automatycznej negocjacji TX/RX (czy jak to
się nazywa).

No ale w tym świetle to faktycznie kabel krosowany zadziała i tak
więcej razy (jak mają automatyczną to się dogadają, jak nie mają to
też zadziała).