Re: [bluzgi] chlodzenie s478

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 13:59:32 MET

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:eo2nq5$as1$1@inews.gazeta.pl...

> Arctic Cooling jest dobry, szmelcowata jest firma od której kupiłeś.

Watpie. Ten plastik co sie polamal wyglada bardzo delikatnie a pudelko
jest tak ciasne, ze naprawde nie trzeba po nim skakac zeby wentylator
zniszczyc.

Zreszta nie jestem pierwsza osoba ktorej sie to polamalo.

Ten wentylator to szmelc i tyle. Co z tego, ze podobno cichy skoro nawet nie
bylo
mi dane sprawdzic.