Re: Jaki LCD 17 do biura

Autor: Wojtek H. <wojtekh_at__ANTYSPAM_rdn.com.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 13:38:46 MET

Użytkownik "Reddy" napisał w wiadomości
> Witam
> Muszę kupić LCD 17 do biura. Żadne gry tylko tekst i internet. Musi
> być powłoka antyrefleksyjna. Cena max 1.000 zł. Może mi ktoś
> doradzi co kupić?
> pozdrawiam

Do biura mimo wszystko plecam Samsunga.
Od najtańszych 17":
Samsung 740N
Samsung 740B (z DVI)
Samsung 740BF

Lub jakąś 19", gdzie faktycznie jak już było pisane, komfort pracy będzie
większy (zwłaszcza jak monitor będzie dalej odsunięty)
Samsung 920N
Samsung 940N
Samsung 940BW (panoramiczny, z DVI, moze sprawdzić się w biurze gdy np exel
i word będą otwarte obok siebie)

Z resztą jaki nie kupisz, pamiętaj, ze musi być po zakupie wyregulowany, bo
wszystkie nowe monitory za mocno śiwcą na ustawieniach fabrycznych. I po
godzinie siedzenia oczy bedziesz mieć na wierzchu :P