Re: Jaki laptop dla biznesmena (4-5tys. PLN)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 11:20:14 MET

** Gil wrote:

> To mało ważne, ale jak ludzie jadą z laptopem WAW-KRK z przygotowaną
> prezentacją to niech mają odwagę nazywać się handlowcami a nie
> bizmesmenami.

Ale co Ty pierdolisz o tych handlowcach? Pytam o biznesmenów, kilka
razy miałem okazję widzieć kilku biznesmenów (np. radę nadzorczą
spółki, która po jednych targach dzieli między sobą 4M eurusiów zysków
- to biznesmeni czy jeszcze handlowcy?) i aż roiło się tam od
PowerBooków, Vaio i ThinkPadów...

Twoim zdaniem biznesmeni (np. dyrektorzy, kadra zarządzająca itp.) nie
używają laptopów? Tylko czego pytam? Liczydeł? Emaile wygwizdują do
skrętki prosto?