Re: Jak podłączyć do laptopa klawiaturę z PS/2?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 01:46:52 MET

Dnia 1/9/2007 9:15 PM, Użytkownik Borneq napisał:
> Po pierwsze, to przejściówki P2/2->USB w wielu sklepach nie można dostać. Ja
> trafiłem na dwie - za 6 i 24 zł.
> Zdecydowałem się na tańszą, bo trochę dużo 24 zł za połączone ze sobą dwa
> wtyki, chociaź ta droższa miała rozgałęziacz na klawiaturę i myszkę, a
> ponadto usłyszałem że ta tańsza może sprawiać kłopoty.
> No i sprawia - laptop nie widzi zewnęrznej klawiatury. Zastanawiam się czy
> ta droższa by pomogła,

Tak.

> bo kupno klawiatury USB to nie dołożenie tylko trochę
> do tych 24 złotych - nie po to podłączam zewnętrzną klawiaturę, aby miała to
> byc któraś z tych najtańszych;
> A jak w ogólności laptopy sprawują się w pracy z zewnętrznymi klawiaturami?

Tak samo jak duże PC.

A odnosnie klawiatury na usb:
u mnie podłaczona bezposrednio do laptopa (czy duzego pc) działa, ale
puszczona przez huba USB już nie bardzo - resetuje sie.

Sprawdzałem z 3 klawiaturami (zarówno na USB jak i przez PS/2->USB) na 2
duzych komputerach i 4 laptopach no i z 4 róznymi hubami USB (2 pasywne,
2 aktywne). W róznych konfiguracjach - zawsze to samo.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \