Re: gdzie serwis tego dziadostwa ASUS-a

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 21:49:18 MET

Użytkownik "Adam Gramowski" <gramowski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1168371935.557502.255690@p59g2000hsd.googlegroups.com...
Kupilem w UK plyte główną, która okazała się być mocno trefna.
Teraz mam ja w Polsce i chciałbym - jeśli jest taka mozliwość
oddać ją do reklamacjii tutaj.
Serwisowaniem ASUS-a w Polsce zajmuje się firma www.orika.pl i tu
zaczyna się problem:
z firmą tą nie sposób się skontaktować ani telefonicznie, ani
mailowo. Panowie z www.orika.pl NIGDY nie podnoszą słuchawki i NIGDY
nie odpisują na maile.

Cieszę się , że nie jestem w posiadaniu laptopa asusa, gdyz jak
wyczytałem tutaj:
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=pl-pl i
tutaj:
http://support.asus.com/service/service.aspx?no=407&SLanguage=pl-pl
(numer telefonu to własnie firma www.orika.pl) serwis globalny na 100%
by mi przysługiwał, jednak znowu miałbym nieprzyjemność z firmą
orika.

Najprosciej chyba odeslac ja do UK :) .W Polsce sytuacja wyglada tak ze
plyte odsyla sie do hurtowni a ta dopiero odsyla ja do serwisu producenta.
W ogole plyty glowne asusa maja serwis globalny? Bo na stronie asusa przy
plyta glowna jest przeciez "Proszę skontaktować się ze sprzedawcą " wiec
chyba o bezplatnej naprawie w Polsce to mozesz zapomniec. A serwis
notebookow wyglada ok - moze nie rewelacyjnie ale dziala - nie dziw sie ze
jak piszesz nie w temacie to cie olewaja (choc grzeczniej pewnie by bylo
gdyby ci odpisali cytujac chocby to "prosze skontaktowac sier ze
sprzedawca") , gdybys reklamowal notebooka odpisali by tego samego dnia.

pzdr