Re: sprzet dla programisty

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 21:51:14 MET

Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości ...
> Witam,
> Wiem, ze to troche NTG, ale chyba tutaj siedzi najwiecej specow od
> sprzetu na usenecie, wiec zaryzkuje.
> Skladam kompa ktorym glownym przeznaczeniem bedzie robota, tzn. C# i
> bazy danych. Jednym slowem ma byc w miare szybki jesli chodzi o prace na
> duzych ilosciach danych.
> Lubie tez w wolnym czasie zarzucic jakas gierke (fps), stad karta
> graficzna. Na samo wnetrze chce wydac ok 1500zl
> Znalazlem cos takiego. Co o tym sadzicie ?

> AMD ATHLON 64 3500+ BOX / S- AM2
OK

> GIGABYTE GA-M55S-S3 NF 550,
OK

> KINGSTON DDR 1024 MB / 400 (Dual 2 x 512 MB),
A dlaczego DDR I? Po to powstała podstawka AM2 żeby korzystać w pełni z
uroków DDR II, która jest tańsza od DDR I :)
Weź Dual Kit na DDR II 533MHz. Kingston moze zostać.

> 389zl Karta PCIex GIGABYTE GF 7600 GS 256 MB / 128 bit
Jak od gier za wiele wymagać nie będziesz, to karta się nada.

> 215zl Dysk SEAGATE 160 GB, 8 MB, SATA II - ST3160815AS
Dołozysz niewiele wiecej i kupisz Samsunga 250GB SATA II 2504C NCQ.
Szybszy, wydajniejszy, pewniejszy i do tego ma NCQ, a to rzecz przydatna.