Re: mp3 ipod nano?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 22:17:48 MET

MadMan wrote:
> Ja mam MX-250. Sony za 90 przy nich wysiadają. Jak z innymi niestety
> nie wiem, nie mam możliwości porównać, ale te są OK.

MX250 to konstrukcja podobna do 350. Moim zdaniem grają plastikowo (średnie
tony - bardzo słyszalne). Sony z serii MDR (6-letnie groove) mają dużo
przyjemniejszy dźwięk o równie dużej rozdzielczości i bardziej liniowym
paśmie, jedynie góra jest bardziej przycięta, ale w ogólnym rozrachunku
wypadają znacznie lepiej. Świetnie grają też Creative'y dodawane do Zenów,
choć w ich przypadku rozdzielczość (przejrzystość) dźwięku nie jest już tak
dobra, jak w ww.

Swoją drogą moja dziewczyna ma dziwne słuchawki noname, bardzo podobne do
MX-550. I są to jedne z najlepszych pchełek, jakie słyszałem.

k,