Re: ATI a(VIVO)

Autor: Goomich <goomich_at_usun.to.wp.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 21:42:46 MET

You have one message from: Piotr <piotr@alpha.net.pl>

> Mam pytanie dotyczące kart ATI x1950 z technologią AVIVO.

Po pierwsze to jest Avivo, a nie jakieś a(VIVO).

> Po czym najłatwiej
> poznać, że dana karta faktycznie dysponuje wejściem video?

Zwykle producent chwali się takim dużym bonusem na pudełku/w reklamach.

> Czy jest
> to kwestia obecności układu ATI Rage Theater?
> Które z tych kart faktycznie posiadają VIVO?
> http://www.allegro.pl/search.php?string=x1950&category=16317&descript
> ion=1&country=1

Avivo, to nie jest Video In, Video Out, tylko (w skrócie) myk w
sterownikach i odtwarzaczu, dzięki któremu filmy są kodowane/dekodowane
przez kartę graficzną, a nie procesor.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Ferenc