Re: nie wskakuje jedna litera po

Autor: kamrys <kokarys.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 21:01:38 MET

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuq@wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik " kamrys" <kokarys@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> literka.
> się,
> można
> >
> rozmontuj i zmontuj jeszcze raz, to nie kabel !
>
> Włodek

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, zaoszczędziło mi to bawienia się z kablem
(które pewnie i tak nic by nie dało). Klawiaturę pozostawiłem na kilka godzin
w spokoju i już chodzi dobrze. Może gdzieś było zwarcie od wody (choć nie
włączałem od razu po myciu, wytarłem i zostawiłem do wyschnięcia) a może
gdzieś zaciął się klawisz, który puścił, a może .... w każdym razie działa i
to najważniejsze. Jeszcze raz dzięki.