Re: Jaka karta telewizyjna?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 20:18:16 MET

Artur napisał(a):

> Możliwość podglądu wielu kanałów (czy to jest prawidziwe PIP czy jakas sciema?)

IMO ściema. Coś takiego jest już od dawna - sam przez dłuższy czas
używałem PixelView Play TV Pro i tam wyglądało to tak, że ekran był
dzielny na kilka(naście) okienek, najpierw klatka z jednego kanału,
zapis w jednym okienku, sekundę później klatka z drugiego kanału, zapis
w drugim okienku itd. Takie odświeżanie w pętli. :)

> Kompresja MPEG-I lub MPEG-II (czyli kompresja zajmuje sie karta, a nie procek?)

Trzeba dopytać/doczytać - równie dobrze może to oznaczać "chłyt
maketingody" polegający na tym, że co prawda karta ma taką możliwość,
ale dzięki dołączonemu, marniutkiemu programikowi. ;)

Ja już kilka lat temu zrezygnowałem z karty TV na rzecz DVB, Tobie też
to polecam, chociaż może lepiej się wstrzymać moment i kupić coś na
DVB-S2 (HDTV w MPEG4 obsługuje).

# /George Orwell - Rok 1984/