GF 6200 co o nim myślicie??

Autor: kovolski <kowalskimarcin_at_vp.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 19:17:52 MET

Czesc..

Chodzi mi konkretnie o tę kartę :

http://www.allegro.pl/item154032467_asus_gf_6200_256bit_128mb_4nstv_dvi_hdtv_box_turbo.html

Bardzo tania i raczej wystarczy do podstawowych gier takich jak SettlersV
czy Fifa 2007, Carbon.

Właśniej wystarczy raczej czy napewno??

Widzę tę 64 bit czy na nich rzeczywiście karta będzie sie mulić.

I kolejne pytanie:

Czy karta odpali mi sie na tej płycie - troche skansen ale o.k :
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=K7VT2&s=AMD

Pozostałe elementy kompa:
Procek Athlon 1.7 +
Pamięć 512 DDR Kingston
Dysk: 40 GB ATA 100 7200
SB Live 5.1

Max to stać mnie na coś takiego:

http://www.allegro.pl/item155017088_ati_radeon_9700_pro_orginalne_ati_tanio_.html

Czy to nie bedzie sie chrzenić w grach przez to ze jednak to nie jest to
typowy RADEK 9700 i czy odpali sie na mojej płycie głównej.

A jak już stwierdzicie że i jedno i drugie to kicz to może kupić se
zwyczajnego:

http://www.allegro.pl/item155017088_ati_radeon_9700_pro_orginalne_ati_tanio_.html

napewno pójdzie pod moją płytą ma szybką pamięć a skubaniec nie obsłuży mi
Shaderów :-( nie wiem co zrobic ..

Zapodajcie jakis konkret.