Sterowniki Leadtek TV2000 XP - kto ma oryginalną płytkę?

Autor: Jakub <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 18:25:27 MET

Cześć!

Niestety, zapodziała mi się gdzieś płytka ze sterownikami do tej karty, a
najnowsze sterowniki ze strony producenta nie współpracują poprawnie...
Konkretnie, to czego potrzebuję, to sterowniki w wersji 5.13.1.3314 - na
płytce są bodajże w folderze \WinFast TV\DRV\TV2000XP\88X_3314

Przeszukałem Google pod kątem tej wersji, ale wszystkie odnośniki z
chińskich prowadzą niestety do "nowszych" sterowników...

Jeśli ktoś miałby płytkę z tą wersją i mógłby sterwoniki udostępnić w
sieci... :-)

Z góry dziękuję za pomoc!

--
Pozdrawiam,